هنر و ...

آخرین مطالب
  • ۱۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۶ مرگ من ( دکلمه )
  • ۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۳۶ طبیعت
  • ۲۹ دی ۹۲ ، ۰۱:۰۲ فراموش‌ کرده‌ بودم‌.....!
  • ۲۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۵ سنگ آتشین
  • ۲۶ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۹ رنگ عشق ... !



  • دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ب.ظ

     

     

     

    گفته بـــودم بی تو می میــرم ولی ایــن بار ، نه
    گفته بـــودی عاشقـــم هستی ولی انگــار ، نه

    هـــرچه گویی “دوستت دارم” به جز تکرار نیست
    خو نمی گیــــرم به این تکــــرارِ طوطیــــوار ، نه

    تا که پا بندت شَــوَم از خـــویش می رانی مـــرا
    دوست دارم همدمت باشــم ولی ســــربار ، نه

    دل فروشی می کنی گویا گمان کــــردی که باز
    با غــــرورم می خـــــرم آن را در این بــازار ، نه

    قصد رفتن کـــــرده ای تا باز هـم گویــم بمـــان
    بار دیگـــر می کنــم خواهش ولی اصــــرار ، نه

    گه مـرا پس می زنی ، گه باز پیشم می کشی
    آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار ، نه

     

    می روی اما خودت هم خــــوب می دانی عزیـــز
    می کنی گاهــی فــــرامـوشم ولی انکـــار ، نه

    سخت می گیـری به من با اینهمه از دست تـو
    می شوم دلگیـــر شایــد نازنیــن ، بیــــزار ، نه


    دانلود تیتراژ پایانی سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی - افسار
    حجم: 4.73 مگابایت

    این اهنگ را از کانال تلگرام ما هم میتوانید بشنوید و دانلود کنید :

    https://telegram.me/phoenix95

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">