هنر و ...

آخرین مطالب
  • ۱۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۶ مرگ من ( دکلمه )
  • ۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۳۶ طبیعت
  • ۲۹ دی ۹۲ ، ۰۱:۰۲ فراموش‌ کرده‌ بودم‌.....!
  • ۲۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۵ سنگ آتشین
  • ۲۶ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۹ رنگ عشق ... !



  • پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۶ ب.ظ

     

     

     

    اگه همه اسم تو رو می دونن

    تو رو به اسم کوچیکت می خونن

    اگه همه میشناسنت کی هستی

    دست تموم خوشگلا رو بستی

    اگه تو هفتا آسمون ستاره

    شهرتتو ستاره ای نداره

    یادت باشه عزیز که تنها خودم

    باعث شهرت دو چشمات شدم

    اونی که برد تو رو تو آسمونا

    شعرتو می خوند میون جوونا

    اونی که هر لحظه فدات شد منم

    باعث شهرت چشات شد منم

    از شعر من به این همه رسیدی

    حالادیگه جوابمو نمی دی

    توی غرورت اونقدر اسیری

    که واسه من هم خودتو می گیری

    دیگه واسم نمونده تاب و صبری

    بازم تو آسمون تو پشت ابری

    اگه تو هفتا آسمون ستاره

    شهرتتو ستاره ای نداره

    یادت باشه عزیز که تنها خودم

    باعث شهرت دو چشمات شدم

     

    03:25 زمان

    حجم فایل 3/12 

    دانلود کنید

     ۲ اردیبهشت سال ۹۰ در برنامه الفبای جوانی

    شعر نادر ختایی

     

    hadi __

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">