هنر و ...

آخرین مطالب
  • ۱۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۶ مرگ من ( دکلمه )
  • ۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۳۶ طبیعت
  • ۲۹ دی ۹۲ ، ۰۱:۰۲ فراموش‌ کرده‌ بودم‌.....!
  • ۲۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۵ سنگ آتشین
  • ۲۶ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۹ رنگ عشق ... !



  • سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۳۸ ب.ظ
    وطنم، نام تو صدر همه نام جهان
    جام جمت سرور جام جهان

    حکم اهوراست به اهریمنان
    پارسیان تا به ابد قهرمان

    هرکه به ما شاخه گلی هدیه داد
    ملت ما باغ گلش تحفه داد

    ملت ما ملت بخشایش است
    صلح طلب طالب آرامش است

    رافت ما یکسره در خون ماست
    عرق وطن مسلک و قانون ماست

    گر به میان آیدمان آبرو
    کیست که بتواندمان روبرو

    ای همه مردان غرور آفرین
    بهر شما باد هزار آفرین

    جام جهان دست شما بایدش
    حامیتان دست خدا بایدش

    نام من و خوان من و جان من
    جملگی ارزانی ایران من

    ---------------------------
    به افتخار ایران و ایرانی


    hadi __

    نظرات  (۱)

    نام من و خوان من و جان من
    جملگی ارزانی ایران من

    سلام. عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">